Skip to main content

Košík

  • Koš je prázdný
Přejít do košíku

Jsme jedním z předních výrobců na trhu s kancelářskými židlemi v Evropě.

Naše dnešní pozice je výsledkem mnohaleté systematické práce a neustálého vývoje firmy. Již 26 let vytváříme výrobky odpovídající nejvyšším standardům z hlediska ergonomie, kvality a designu.
Jako tým si jsme vědomi obrovského vlivu, který mají naše židle na zdraví, dobrou náladu a pohodlí lidí, které je používají. Čím více nábytku se ocitá v kancelářích, openspacech, čekárnách, recepcích, hotelových halách nebo konferenčních sálech, tím více roste naše odpovědnost za jejich funkčnost a spolehlivost.
fotel Action

Naše vize

Být jedničkou ve Střední a Východní Evropě jako polský expert v oblasti designu a ergonomie kancelářských židlí.


Naší misí je vytyčování standardů zdravého a efektivního sezení.

Firma je prostor, v kterém každý den strávíme mnoho hodin; prostor, který spolutvoří lidé a předměty, které je obklopují. Proto je tak důležité tento prostor přizpůsobit svým potřebám. Víme, že skutečné pohodlí poskytuje spojení ergonomie, technologie a estetiky. Tuto kombinaci vyžaduje každé pracoviště. A každá židle.

Ryszard Rychlik
Předseda dozorčí rady

Design pro nás není jen péče o styl a originalitu výrobků.

Je to také zajištění vhodné interakce předmětů s uživatelem. Od začátku existence firmy jsme vyvinuli desítky unikátních kolekcí ve spolupráci s mezinárodní skupinou oceňovaných návrhářů.
Inovativní technologie a zkušený tým inženýrů nám umožňují implementovat i ty nejkomplikovanější formy.
Díky oddělení pro zpracování kovů a chromování, práškové lakovně a oddělení pro vylévané pěny si většinu součástí židlí a křesel vyrábíme sami. To nám umožňuje plně kontrolovat proces a dodržovat nejvyšší kvalitativní požadavky.

V roce 2000 jsme obdrželi certifikát o shodě Systému managementu kvality s požadavky normy ISO 9001.

Nejdůležitějším prvkem Systému managementu kvality je orientace na klienta, tedy rozeznání jeho potřeb a jejich co nejlepší splňování. V naších aktivitách používáme strategie pro vyvážený rozvoj. Pro zajištění realizace vytyčených cílů jsme zavedli Systém environmentálního řízení na základě normy ISO 14001. Chceme, aby vývoj naši firmy pokračoval s respektem k životnímu prostředí.

Fakta a čísla

  • 1991

    Rok založení
  • Lokalizace

    Turek

    Polsko
  • Výroba

    120

    tisíc měsíčně
  • Prodej

    109M.

    Euro
  • 1900

    zaměstnanců
  • Plocha podniku

    50000

    m2
  • Prodejní síť

    1100

    dealerů ve 30 zemích po celém světě
  • 70%

    Podíl exportu
  • přes

    50

    kolekcí
  • Investice do designu

    11M.

    Euro během posledních 3 let

Milníky

  • 1991

    zahajujeme činnost obchodováním s dováženým nábytkem
  • 1994

    zahajujeme výrobu kancelářských židlí a křesel
  • 1996

    transformujeme odkoupené Závody Automatiky na Oddělení kovů
  • 1998

    poprvé se účastníme mezinárodního veletrhu ORGATEC v Kolíně nad Rýnem
  • 2000

    získáváme certifikát shody Systému managementu kvality s požadavky normy ISO 9001.
  • 2006

    startujeme s programem Top Partner, spouštíme vlastní oddělení pro chromování
  • 2007

    otvíráme první showroom v Německu
  • 2008

    zahajujeme investiční projekt „Nový rozměr sezení ” spolufinancovaný ze zdrojů Evropské unie
  • 2009

    významně rozšiřujeme závod G8 a G16 a na jaře 2011 se stěhujeme do nové kancelářské budovy
  • 2011

    zavádíme Systém environmentálního řízení v souladu s požadavky normy ISO 14001, otvíráme novou pobočku v Česku
  • 2013

    otvíráme další showroomy v Německu
TYTO WEBOVÉ STRÁNKY VYUŽÍVAJÍ SOUBORY COOKIE. Pokračováním beze změn nastavení vašeho prohlížeče souhlasíte s používáním souborů cookie. Prohlížení naše webové stránky beze změn nastavení, týkajících se souborů cookies znamená, že tyto soubory cookie budou uchovávány ve vašem počítači.
Close