Jsme jedním z předních výrobců na trhu s kancelářskými židlemi v Evropě.

Naše dnešní pozice je výsledkem mnohaleté systematické práce a neustálého vývoje firmy. Již 29 let vytváříme výrobky odpovídající nejvyšším standardům z hlediska ergonomie, kvality a designu.
Jako tým si jsme vědomi obrovského vlivu, který mají naše židle na zdraví, dobrou náladu a pohodlí lidí, které je používají. Čím více nábytku se ocitá v kancelářích, openspacech, čekárnách, recepcích, hotelových halách nebo konferenčních sálech, tím více roste naše odpovědnost za jejich funkčnost a spolehlivost.

Naše vize
Být jedničkou ve Střední a Východní Evropě jako polský expert v oblasti designu a ergonomie kancelářských židlí.
Naší misí je vytyčování standardů zdravého a efektivního sezení.
Naší misí je vytyčování standardů zdravého a efektivního sezení.
Design pro nás není jen péče o styl a originalitu výrobků.
Je to také zajištění vhodné interakce předmětů s uživatelem. Od začátku existence firmy jsme vyvinuli desítky unikátních kolekcí ve spolupráci s mezinárodní skupinou oceňovaných návrhářů.
Inovativní technologie a zkušený tým inženýrů nám umožňují implementovat i ty nejkomplikovanější formy.
Díky oddělení pro zpracování kovů a chromování, práškové lakovně a oddělení pro vylévané pěny si většinu součástí židlí a křesel vyrábíme sami. To nám umožňuje plně kontrolovat proces a dodržovat nejvyšší kvalitativní požadavky.
V roce 2000 jsme obdrželi certifikát o shodě Systému managementu kvality s požadavky normy ISO 9001.
Nejdůležitějším prvkem Systému managementu kvality je orientace na klienta, tedy rozeznání jeho potřeb a jejich co nejlepší splňování. V naších aktivitách používáme strategie pro vyvážený rozvoj. Pro zajištění realizace vytyčených cílů jsme zavedli Systém environmentálního řízení na základě normy ISO 14001. Chceme, aby vývoj naši firmy pokračoval s respektem k životnímu prostředí.
Fakta a čísla
Milníky
1991
zahajujeme činnost obchodováním s dováženým nábytkem1994
zahajujeme výrobu kancelářských židlí a křesel1996
transformujeme odkoupené Závody Automatiky na Oddělení kovů1998
poprvé se účastníme mezinárodního veletrhu ORGATEC v Kolíně nad Rýnem2000
získáváme certifikát shody Systému managementu kvality s požadavky normy ISO 9001.2006
startujeme s programem Top Partner, spouštíme vlastní oddělení pro chromování2007
otvíráme první showroom v Německu2008
zahajujeme investiční projekt „Nový rozměr sezení ” spolufinancovaný ze zdrojů Evropské unie2009
významně rozšiřujeme závod G8 a G16 a na jaře 2011 se stěhujeme do nové kancelářské budovy2011
zavádíme Systém environmentálního řízení v souladu s požadavky normy ISO 14001, otvíráme novou pobočku v Česku2013
otvíráme další showroomy v Německu2017
Prodejem akcií Profim společnosti Innova Capital Fund vstupujeme do nové etapy vývoje společnosti